آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»لوازم»لوازم التحرير»"لوازم تحریر با کیفیت عالی و قیمت مناسب
"لوازم تحریر با کیفیت عالی و قیمت مناسب -pic1

"لوازم تحریر با کیفیت عالی و قیمت مناسب

آیا به دنبال لوازم تحریر با کیفیت و قیمت مناسب هستید؟ آیا می‌خواهید فروشگاه یا محل کار خود را با بهترین لوازم تحریر تجهیز کنید؟ با تحریر گستر همه این امکانات و بیشتر را در اختیار شما قرار می‌دهد!

تحریر گستر، با بیش از ۳۰ سال تجربه در زمینه واردات، تولید و عرضه لوازم تحریر، ارائه دهنده محصولات با کیفیت عالی و قیمت رقابتی است. از جمله برندهای انحصاری ما می‌توان به Zebra، Tarifold و Kores اشاره کرد که همگی با کیفیت برتر و طراحی منحصر به فرد هستند.

محصولات متنوع ما شامل انواع خودکار، مداد، نوشت‌افزار، پلاستیک‌نویس، پشته کاغذ، بایندر، چسب، پاک‌کن، تیپ‌ایکس، دستگاه‌های صحافی و بسیاری محصولات دیگر است. هر آنچه که برای نوشتن و نگهداری اسناد نیاز دارید، در تحریر گستر موجود است.

همچنین، ما تمامی محصولات را به صورت عمده با تخفیف ویژه عرضه می‌کنیم. این فرصت را از دست ندهید و از تخفیفات ویژه‌مان بهره‌مند شوید.

تحریر گستر امکان خرید آنلاین را نیز برای شما فراهم کرده است. با مراجعه به وب‌سایت tahrirgostar.com می‌توانید محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و به سرعت تحویل بگیرید.

شما همچنین می‌توانید با تماس به شماره 02188325184 با ما تماس بگیرید و با کارشناسان ما در خصوص خرید عمده یا مشاوره برای تجهیز فروشگاه و محل کار خود صحبت کنید.

تحریر گستر به همه فروشگاه‌های کتابی و لوازم تحریر در ایران امکان خرید لوازم با کیفیت و بهترین قیمت را می‌دهد. با تحریر گستر، تجارت شما رونق می‌گیرد!"


آگهی دهنده: تحریر گستر
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم التحرير در تهران
آدرس: تهران، خیابان مفتح شمالی، برج مرجان، واحد801
به روز شده در:۱۴۰۲/۵/۱۰
بازدید: 60 بار
ایمیل: